Vaknat ifrån en dröm.

2012-03-27, kl 23:04:09 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper

Nej tyvärr, det är ingen dålig dröm! Det är ditt egna livs om spinner av det rätta spåret ibland och skakar om hela balansen.

Att det åter och åter igen skall kännas som att man hamnar i skamvrån med dumstruten på huvudet, känns så orättvist, för jag har fan inte gjort något. Men känner mig straffad för saker andra människor har gjort.

Men jag överlever, det gör jag alltid, behöver bara bygga upp en ny tillvaro och ny stabilitet, för så fort jag fått en stabilitet, då rasar den. Men jag har blivit jävligt bra på att bygga, och använda nya byggstenar i min grund.

För hur jag än gör, spricker alltid min grund...på något jävla vänster.



Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0