Sms inlägg my ass

2012-03-06, kl 23:18:50 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Galenskaper

Fans o hans helvetes jävlans mosterskapsskittant rumpa. Tre sms inlägg med vackra bilder har inte kommit fram.

Och det sista inlägget kom fram två dagar för sent....whats up with that?!

Ja, sånt stör jag mig på, teknik och sån skit som inte fungerar som den skall, och vad man än gör kan man fan inte fixat....det är enerverande...


Ok, gnällbloggar är ju inget skoj....men hade ju två fina blogg sms som jag tyckte vart så braiga...

Fiskpinne! (Bland det äckligaste jag vet, således använder jag det istället för svordomar...) Väldans bra när man är i närheten av barn eller pensionärer.

/Mallory

Kommentarer
Från: Rebecca

sv: Ja! Det är en riktigt mysig serie.. haha.

2012-03-06, kl 23:39:28
URL: http://rebeccawennberg.webblogg.se/
Från: Tina

sv; Haha, jag håller med dig :p

2012-03-06, kl 23:41:04
URL: http://tinaelisabeth.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0