Sjusitsig bil för 1000:-

2012-03-07, kl 10:17:41 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper


Jajamen jag har gjort ett kap! Vi får sjusitsig bil för 1000 spänn, + 450 med frakt.

Ja när vi köpte vår bil för två år sen, så köpte vi en som kan bli sjusitsig direkt, men det fattades två sitsar, och vi har kollat o kollat men motivationen har varit låg eftersom de är väldans dyra nya, och vi eg inte har det behovet.

Men så hittade jag två extra säten för 1000 kr! Som hittat, men jag är bedrövad, bussgods, som jag föreslog eftersom dom fanns i Ystad, var inte den bästa av ideer....

Det tar ju hundra år!!!! Just nu är dom i Malmö, och jag vet inte när de kommer fram?!! Jag som är van vid snabbfrakt liksom...ala DHL, och till och med posten, och det stället jag avskyr mest, Schenker, är till och med snabbare....

Plus att så stora grejjer inte går o skicka så billigt med något annat, så jag väntar väntar och väntar...

Men den som väntar på något gott...

/Mallory

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0