Sill i dill

2012-03-11, kl 20:37:50 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper

Ja vi tog med sammanlagt fem ungar i bilen o mötte upp kissemjaou och fikade i en stuga.
Ungarna var hurtiga och gick två spår, så de gick väl 3 kilometer eller nått. Härligt.

Sen gick jag med kissen hem en promenad i solen. Sen kom hennes man o ungarna o vi drog till affären o handlade käk, väl hemma var karln min precis klar med häckklippning som han fixat som liten surprise till mig. Härligt. Skönt o få något vettigt gjort trots att det är helg.

Vi käkade god mat, snackade o ungarna härjade hela dagen. Både ute och innelek. Vi drack kaffe och åt lite godis...mysigt.

Sen så drog vi en sväng me bilen o skjutsa hem massa ungar och lämna tillbaka en hyrfilm. Väl hemma tog jag en promme på 40 min o snacka med mammsen i telefon samtidigt om skolor och hittepå som vår kommun hittar på...suck...

Nå nu väntar jag på att vi ska glo på Walking dead och The River...medans jag i smyg vill se på BB...men karln vägrar.

Lyssnar på musik...



Trevlig kväll alla där ute i cyberrymden.

/Mallory

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0