Med våren kommer känslorna

2012-03-12, kl 16:09:59 | Kommentarer: 3 | Direktlänk | Galenskaper

Nu tror ni jag menar vårkänslor, fett fel. Jag får PÅ, jag får depp, ibland känns det som allt läcker ut genom hjärnan, gärna i samband med att jag varit ute i solen. Är nog solkänslig? Fnattigt knasigt och jag lär mig aldrig.

Känner magkattaren smyga sig på hand i hand med min stress...stress över jobb och pengar...FAN.

Vill ha ett jobb.

Mina framtidsplaner gör mig stressad, det är tusen steg innan den planen kan förverkligas...och många som jag har förbenat svårt för...hur ska detta sluta? Skall jag resignera och inse mig besegrad?

/Mallory

Kommentarer
Från: spiderchick

Jao vi var på Maxi idag och käkade :-)

2012-03-12, kl 17:36:07
URL: http://spiderchick.nu
Från: moci

Jag kan oxå må dåligt på våren.De flesta brukar bli höstdeppiga men inte jag inte!!

Våren för med sej så mycket förväntnigar inför sommaren...man ska vara smal,brun,snygg,åka på semester(inte så kul om man har dåligt med pengar) mm mm mm....och så ska man vara snyggt klädd.Helst så lite kläder som möjligt;-)

Det får jag panik av!!

2012-03-13, kl 06:27:46
Från: Mallory

Moci: Men usch, ja det är inte lätt, och ja de flesta blir väl höstdeppiga, eller så är det bara skiftet i årstiderna som tär på psyket kanske?



2012-03-13, kl 20:49:11
URL: http://hellomallory.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0