Kvalificerad nörd?

2012-03-07, kl 16:38:47 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper

Jag tror jag är en liten nörd, i alla fall ibland...gillar ju en del saker som klassas som nördiga...dock är jag så cool att jag står för det haha.

Rollspel-Nördigt (Check)
Tv spel- Nördigt (Check)
Animè- Nördigt  (Check)
Zombiefreak -Nördigt (Check)
Vampyrer- Grymt coolt!! (Check)
Si-fi serier och filmer- Nördigt på en slags högre nivå (Check)
Finland 2010

Kan säkert komma på fler saker, men dessa är väl de främsta för tillfället...
Eftersom jag på senare dagar kommit på att jag är jävligt smart med så kanske jag kan klassas som nörd istället för tönt?

Dock är jag någon slags hybrid, eftersom jag alltid varit coola bruden...(enligt mig själv.) Men jag klagar inte, det är väl härligt att vara mångfacetterad?

Men jag måste tillägga, att jag gillar INTE Twilight, usch och fy och blä. Så fjantigt att det till och med är för mycket för mig...för mig? Som kan titta på Hem till gården liksom, men så är det...kräks lite i munnen när jag tänker påt.


Google

/Mallory

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0