Kaffe!!

2012-03-07, kl 10:11:21 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper

Jag har blivit en riktig kaffekärring. Och jag gillart, det är gott! Men jag är en mes, o har helst mjölk i, ibland socker.

Fast i höstas drack jag det svart, då var jag cool.

Vi har snackat hus idag, stora planer, renoveringar o byte av golv o skit, men vi bestämde att vi börjar med trippar o körningar till tippen, och rensar, DET kommer göra stor skillnad, samt att vi ska klippa ned våra frukt träd, vi klarar inte av så mycket, och sen ska det blir renovering på sikt, men byte av golv och sånt tar vi tag i med.

En sak i taget.

/Mallory som känner sig som en extremsamlare, skit överallt som måste kastas, och jag får paaanik!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0