Jobb i överflöd

2012-03-15, kl 14:00:13 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper

Idag gick jag bredvid på ett nytt ställe. Trivdes bra, väldans mysigt måste jag säga. Och ett bra synsätt. Så jag blev glad när jag fick en dag där, och en hel helg på avdelningen bredvid, super kul!

Sen var det en tredje avd som ville jag skulle gå bredvid där med. Och tre personer har ringt mig ang jobb på olika dagar...jisses...jobb jobb...

Så sjukt hur det kan skifta från dag till dag, vecka till vecka...men nu nästa vecka har jag fullsmockat. och fick ta bort en dag för karln ska på utbildning och åker sex på morgonen, lite svårt att få en barnvakt då om jag börjar sju liksom.

Ah men det är najs, jag gillart, och det var kul med nytt ställe.

Sen att chefen kom in när vi hade sång och jag skråla för fulla muggar...ja det vette fan om det är till min fördel eller inte hahah..


Så här glad blir jag när jag får jobb. (har dom örhängena idag...love them)
Men bilden är rätt gammal, innan jag klippte mitt hår.


/Mallory

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0