Good Night

2012-03-11, kl 23:49:39 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper

Glott på The River, och Walking Dead, o sen börja vi glo på Spartacus...men tycker de verka kass. Somna nästan.

Karln ligger o blundar på soffan nu. Vi väntar på att pannan skall brinna bra sen kryper vi till kojs.

Undrar om jag kan cutta mig i veckan? Ja alltså mitt hår...men den försmädliga klippningen sist vill jag fan aldrig mer vara med om...fortfarande som ett djupt sår i min själ, och de är fortfarande fult...för de lägger sig fult även nu snart ett år senare...hoppas jag kan hitta någon som kan styra upp eländet, för så här fult brukar det inte vara o inte såååå bångstyrigt heller...


Jävla hår.

I-landsproblem jag vet...



Bjuder på en trailer för The River. Hade svårt för det de första två avsnitten, men den växer, och jag gillar miljön, och storyn...och det där mystiska man inte riktigt greppar. Thumbs up!

Natti natti!

/Mallory

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0