God morgon!

2012-03-03, kl 10:41:57 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper

Eller nästan i alla fall, morgon eller förmiddag eller något. Tog en storfrukost imorses, vilket innebär att man dukar fram allt, flingor, yoghurtar, kokar ägg, olika sorters bröd...ja ni fattar...mysigt! men jädrar vilket slagfält det blir på köksbordet! Men det är det värt.

Jag tackade faktiskt nej till jobb idag, de ringde förut, men jag orkar inte, sjunde el åttonde helgen i rad i så fall, imorn ja kanske, men inte denna lördagen... Och ni ska veta att jag säger typ aldrig nej! Så det är med skräckblandad förtjusning jag gjorde det. Försöker att inte ha dåligt samvete, försöker att tvinga bort den där ångest känslan som skriker men pengarna då???

Jag tar istället fram allt dåligt samvete gentemot barnen, mina kära underbara ungar, de måste få ha sin mamma ibland med, inte bara på stressiga vardagar då man inte hinner med. Barnen först!

En morgon truddelutt bjuder jag på! Som får mig på bra humör!



/Mallory

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0