Framtidsplaner.

2012-03-12, kl 23:39:42 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper

Okej, stressen av att inte ha fast jobb har nu catchat upp, jag skrev världens snabbaste CV ikväll och skicka iväg det och betyg o tjohejsan för ett jobb som var sista ansökningsdag IDAG.  Nu ikväll. Förmodligen kommer jag inte få det, men det känns lite bättre...för nu är jag igång.

Har ju tänkt, har kikat lite...men liksom inte kommit längre...det har tagit emot...av flera anledningar.

Sen har jag ju de senaste veckorna funderat på vad sjutton jag vill göra. Jo jag har några jobb jag skulle kunna tänka mig, jag är lite kräsen...men de är alla inom ungefär samma område...

En lärare frågade mig varför jag måste ge mig in på det svåraste? Varför vill jag jobba med det tyngsta? Det som kanske inte många andra vill.

Jag visste inte riktigt vad jag skulle svara. Men ja jag och en vän hamnade lite i onåd över att jag använde order "kall". Men det känns så, något inom mig säger att jag SKA, exakt riktigt helt vet jag inte än. Men denna utbildning jag gått, känns som en språngbräda...mot något mer. Något annat. Alla lärare var väldigt enade om att de tyckte jag borde läsa vidare...

Ja och jag började tro dem att det faktiskt kan gå. Men jag har några saker jag måste avklara. Och det jag tänkt på i några veckor...är såklart det jobbigaste jag kunde komma på...för jag har lång väg att vandra i så fall.

Och klarar jag dessa saker, ja då kan jag faktiskt söka annat med om jag nu skulle ångra mig på vägen. Så det så...

Fixa: Matten
Sv B
En A

Körkort.
Simma bättre...and thats alot...fuck.




/Mallory

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0