Fjäril, myggor och myror...

2012-03-12, kl 14:58:13 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper

Det kallas vår kära vänner, det kallas vår! Solen värmer gott idag. Jag och mannen tog promenad i Rankås, som jag längtat, och det var riktigt skönt.  Vi gick 5 km där i skogen.

Drog vidare in till Skövde stad och där shoppa vi inför veckan, mat och sånt dära. Plus ett par braller, en topp och en kofta...host host...fattas bara en jacka o ett par skor, en ny väska....så är jag redo för våren på riktigt...

Ah när vi gick i skogen såg vi en myrstack, med några stackare...haha, som vaknat, och verka rätt slöa, de undra väl varför de inte fick sovmorgon?

Här hemma på trappen tog jag en köpp kaffe, gött i solen, och såg två fjärilar!
Inne på dass jagade jag och tog livet av en blodsugare...min värsta fiende...men dock har vi fått stå ut med dom året om...tack vare att de lagt ägg i vår ved...jädrans rackare...de ger sig aldrig...de älskar verkligen mig!


Härlig dag!

/Mallory

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0