En svängom

2012-03-05, kl 13:01:04 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper

Hemma en liten svängom, ska äta lite och kanske duscha om varmvattnet räcker till.

Jobbade imorse, spontan besökte Lilla Louise efter det och sen kl 15, börjar jag ett kvällspass.

Tjohej. Kommer inte träffa ungarna direkt...suck. Hatar sånna dagar. Bättre o jobba från sju till halv fyra då och sen ha kvällen i alla fall med ungarna.

Well. Imorn jobbar jag kväll och sen på ons är jag i alla fall ledig. Så och tor fre jobbar jag. Får ju se hur helgen artar sig.

Japp massa om jobb. Men men, just nu är det mycket med det och hurvida jag jobbar eller inte jobbar. Som timvikarie skall man kunna jobba dygnet runt hur många dagar isträck som helst...


Jag och min Louise, det piggade upp min dag att träffa henne en sväng!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0