Det regnar köttbullar

2012-03-08, kl 21:43:11 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper

Jobbade idag, långtur, puh...vart trött som en gnu nästan hela dagen känns det som.

Kom hem, o det var full rulle, vilket jag inte räknat med, ville egentligen bara slappa o mysa med ungarna, men lilleman hade polare här o de blev ett herrans liv och tjat och tjosan, min stora kille har varit hemma med feber och snor idag så jag köpte med glass och en Kalle Pocket till honom.

Lite extra när man är sjuk tycker jag man kan få faktiskt. Dock önska jag att jag orkade typ jag vet inte baka bullar eller nått, men får ta det en dag då jag inte jobbat och var dödens trött.

Jag: Jag älskar dig gumman.

Lilltävan: Jag älskar dig med mamma, och pappa, för ni är så snälla!! (Samtidigt som jag fick världens gosekram)

Vi tog myskväll light, då sjuklingen fick välja en film, så vi kolla på Det regnar köttbullar, vilket inte var mig emot, inte alls! Älskart!  (Dock är jag trött på att jag börjar få tårar i ögonen av vilken jävla rulle som helst nuförtiden...grrr)

Ja vi hade lite torsdagsmys, jag jobbar delad tur imorgon vilket innebär noll fredagsmys med ungarna imorgon. Men de får vara med farmor istället och så ska jag handla hem något gott till dem.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0