bad shit sometimes leads to good shit

2012-03-15, kl 21:03:18 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper

Idag har 1 person frågar mig om jag kan gå bredvid på två till ställen, vilket blir det tredje på kort tid.
Jag har blivit uppringd av  tre personer om jobb, plus ett till som jag missade för att jag jobbade.

Helt knäppt hur det kan bli så. Men saker händer när man tar tag i dem också.

På tal om att ta tag i saker, körkort, jag vill ha skiten, jag gillar att köra bil. Och eftersom jag är smart, sagt av en välkänd person som jag litar på i alla fall, så lär jag klara det. Jag skulle kunna arbeta där jag vill.

Fast det är inte lika lätt att ta tag i som att skaffa körkort, och det är ju inte världens lättaste heller, hitta tid, pengar, tid, pengar, ork. Det andra hindret är lite mer svår forcerat.


/Mallory

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0