Laddat

2012-07-26, kl 15:25:35 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Galenskaper
 
 
Idag tog jag fram min cykel, kasta upp en liten unge i bak, tog med en annan liten unge på hans bike. Och så rulla vi mot stadsparken. Där träffade vi fina Anna och två fina pojkar ♥
 
Ungarna fika så magen stod i fyra hörn, och jag och Anna pratade, så mysigt att träffa henne. Blir alltid så glad. Hela dagen blir liksom lite bättre lite roligare bara man fått en dos med Anna!
 
Cyklade hem och vi fick god mat, satt inte fel.
 
Vi har besök denna veckan av O`s kusin som är tonåring, hur roar man en sådann? Jersey Shore funkar rätt bra haha.
 
I eftermiddag/kväll kommer Rebecka, vi skall bara slappa och snacka, henne har jag saknat med!! Min lilla hönapöna.
 Ska bli myselimys.
 
 
Men mest av allt saknar jag Sandra, den fillifjonkan, för hon är så långt bort den dårpippin!! Men skall hälsa på henne så fort jag bara kan!
 
Mina få men fina vänner laddar mina batterier.

Kommentarer
Från: Therese/zill

Bättre att ha få fina & nära vänner, än många ytliga, eller..?

Hoppas att saker och ting är på gång att lösa sig, du låter lite mer positiv nu, än för ett tag sen.
KRAM!

Svar: Absolut!! Det håller jag verkligen med dig om :-)
Jo då det är bättre men segt som sjutton, mer att jag är trött på att va nere så försöker rycka upp mig :)
KRAM
Mallory

2012-07-26, kl 18:05:25
URL: http://zill.bloggplatsen.se
Från: San

<3 Hoppas vi får till det så du kan komma snart! Saknar dig med din fillefjonk-galning!

Svar: Hihi jaaa!!! PÖSS
Mallory

2012-07-28, kl 13:17:56
URL: http://sanz.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0