Funderingar

2012-07-08, kl 14:51:07 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper
 
Ja, idag skulle det blivit en lugn familjedag, eftersom vi var i Göteborg hela långa dagen igår och hade himla mysigt med vännerna vi inte träffat på länge. Men vi ska skärpa oss, för ungarna var lyriska och vi vuxna hade toppen mysigt.
 
Gick på museum, var på en gigantisk lekplats i slottsskogen, ungarna mådde gott kan jag säga. Tog en lång promenad i det varma vädret.
Så var vi på vännernas gård och ungarna lekte och så käkade vi pizza. O stannade långt in på kvällen.
 
Tyvärr var jag alldeles för seg, kände mig sjukligt trött, men jag hade mysigt ändå.
 
 
Idag blev det att jag får sitta hemma o glo allena. Men men, får väl lyfta ett finger o försöka inte få ont, och så kanske ta en liten promenad så man får lite luft, och sen ska jag leta fram en bra rulle och glo på den.
 
Låter kanske mys, men när man är ensam mycket och är inställd på att få vara hela familjen, kan det vara tråkigt att bli ensam.
 
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0