Träna träna träna

2012-01-17, kl 20:40:39 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper


Yay, fick tummen ur räva o körde på crossen nu ikväll. Fast försiktigt med tanke på knät, men de gick bra.

Plus att jag gått i en timme i friska luften. Tjofräs vad rastlöshet kan vara produktivt...japp o mycket tvättande har de blivit. Orkar dock inte ta tag i någon städning för först skall julgranarna ut. Ja vi har ju tre, dock en i plast.

Men väck ska de, och allt annat juligt. Men jag skall köpa lite fönster lampor och färgade filtar o kuddar o gardiner...annars kommer jag  deppa ihop...vill eg behålla julen lite till...köra ett sista julbord med haha...


Ah o igår så fixade jag mina garderober! Fy farao va skönt, varit i kaos, slängde till o med lite trasigt, och la saker ja förmodligen inte kommer använda i en pappkasse...vad som skall göras med den återstår att se...haha..kanske vinden? Kanske röda korset...who knows....



Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0