Rude

2012-01-31, kl 21:01:59 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper


Ärligt, kikade in, kika statistiken och förvånas och häpnas, förstår inte att de håller igång när jag är nere?


What up?


Nej jag önskar jag orkade blogga mer, orkade engagera mig med foton och spännande anekdoter...magnifika redogörelse av mitt storslagna glamorösa liv.


Helvete, det är inte så jävla glamoröst att vara trebarnsmorsa ute i nån jävla urskog och inte ha ett körkort, jobba på timme och gå som en jävla pallevante o studsa när telefonen ringer. Aldrig kunna vara ledig ordentligt för man vet aldrig, aldrig riktigt kunna planera. Och verkligen ALDRIG kunna säga nej.

Det fick jag äta upp förra veckan då jag var sjuk tre dagar jag skulle jobba, magsjuka, hade inget annat val än att vara hemma och ha ångest för att jag fick call in sick....


Men jag är INTE BITTER. Inte alls.


Och föresten, ska man stressa som ett jävla pucko resten av sitt liv, då pluggar jag hellre resten av mitt liv för de gav mitt ego jävla möe mer än de här.


/Bitterfittan. (Nej jag har inte mens, nej jag är inte ens sur, de bara flög ut ur mig är nog lite frustrerad, pluggeriet lämnade ett tomhål, nu är jag den däringa som inte är något längre.....FAN)



Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0