Oi då

2012-01-10, kl 22:36:04 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper

Ja, jag är inte så bloggar sugen på sistonde.  Inte sugen påt alls faktiskt.

Mest sugen på att lägga ned den och starta en annan. Varför vet jag inte. Vad blir bättre då?

Jag är ju jag liksom, men känns som det bara är samma gamla tugg och vill få mer struktur på skiten.

Nu menar jag allt, som vanligt kryptisk och  kan inte skriva allt. Fy fan vad tråkigt. Egentligen.

Och hur intressant är man på en skala? Och varför skriva offentligt.


När jag skriver dagbok, en riktig dagbok, censurerar jag ändå, förskönar, förfinar.

Tänk om jag slutade. Slutade både i dagboken och i verkligheten.

Rasar allt då?

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0