Ut i kylan

2012-02-03, kl 21:35:19 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper

Ja, alltså det har kommit en köldknäpp, om någon nu råkat missa detta elände. Ok om det kommer tidigare, typ innan jul, eller mellan jul och nyår, eller liknande, men alltså, vi såg grönt gräs och hörde fåglar kvittra.

Vem i helvete beställde då fucking kyla? Detta var inte bra gjort, jäkla lurendrejeri! Här tror man våren är på gång och så HA där fick ni era jävlar nu blir det kallare än vad det varit under hela vintern hitills.

Ok, hade nog inte varit så jävla sur påt om jag inte visste att jag måste upp imorgon, och cykla i massa jävla uppförsbackar, på kanske snöig hal väg, oplogade småcykelvägar. Glida omkring som en jävla idiot, frysa arslet av mig och självdö på vägen till jobbet, sen jobba tolv freaking timmar....?!

Sen cykla hem igen när passet är klart halv nio på kvällen...jag börjar halv åtta.

Ja inte sugen på o cykla...BURR.

Likadant blir det på söndag......fasiken.....körkort vore ju inte en dum ide....hade det varit vardag hade jag kunnat ta buss på morgonen i alla fall...men men....nu är det helg o den bussen går ej...såklart....

Japp nu har jag gnällt lite.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0