Working lady

2011-09-10, kl 14:05:00 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper

Just nu i detta nu som detta inlägg publiceras är jag på jobbet... jag testar en ny thing, eller ny för mig i varje fall. Förinställt inlägg hihi.

Ska jobba lördagen dårå, känns i alla fall bra för jag vet att jag är pålitlig att ringas in! Och jag får kväva mina myror i brallan litegrann i alla fall! Och pengarna man får är inte att förakta överhuvudtaget, sen råkar jag vet att jag ska få jobba med en grymt härlig qvinna! Det är heller inget man tackar nej till i första taget ska jag säga!

Yes, förmodligen(läs förhoppningsvis) så får jag rapport i detta nu och blir lite insatt i hur och vad som hänt sedan sistens!


Näpp, tjäna lite stålar vart det ja!


At work : 14.00-20.30


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0