Trodde inte det kunde bli värre

2011-09-07, kl 18:51:32 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper


Men det har det blivit! Hela sommaren har det smågnagt, hela sommaren fylld med ipren och alvedon....gahhh..

NU är det värre, jävlar i helvete, jag HATAR visdomständer!! Och det är fan hittepå! Jag är inte VISARE och vad ska vi med dom??? AJJJJJJ åt in i helvetes fan!



(Det hjälper inte att svära, men kan alltid försöka tycker jag....fan)

Innebär detta, att jag måste bita i det mögliga skrumpna äpplet och ringa till tandläkaren? JAG?? som inte haft ett hål i hela mitt fucking liv? Jag som varit så stolt, ingen tandläkarskräck, inga problem alls! Nothing at all!!

SKA jag?? Vara rädd? Jag har ju ingen aning om vad som väntar....fan i helvete och hans moster!!!!!!!



Äh...jag ska ta en ipren och hoppas och ber att det kommer gå över....

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0