Shoulda Woulda Coulda

2011-09-14, kl 20:11:11 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper

Lyssnar på lite musik, vet varför jag kännt mig så stressad den senaste tiden...ungarna har inte somnat i tid på länge...förut innan sommaren funka det klockrent!

Men nu så är det väl dels pga av att sommarn ställt till en del med lite ändrade rutiner, även om jag försökt hålla så vill man ju inte att de ska lägga sig tidigt varje dag liksom. Sen så började jag försöka få stumpan somna i sin säng...vi lyssnar på saga i hennes säng istället för att jag ligger på soffan o glor och hon på mig, vilket ledde till att jag ville att hon skulle sova i sin säng, för på sista tiden funkade det inte som det brukade. Hon låg vaken o trassla, och dessutom vill jag att hon ska ha bättre sovvanor...

Men det tar tid...och jag är ensam varje kväll...det är inte så lätt och sen veta att kvällarna är då jag kan plugga...när jag kommer hem ifrån skolan så är gubben antingen på väg till jobbet eller redan där!
Och helgerna så jobbar jag ju så mycket jag kan/får...

Ja...lite stressigt..idag somnade lilla vildängel innan grabbarna...och det gjorde sååå stor skillnad...nu fick jag lite tid att blogga, yay! Samt att jag kan äta något innan tio, och börja plugga innan halv tio! Win win!

Vet bara inte hur jag ska få henne somna tidigare...kanske börja tidigare? Jag blir sååå trött av att ligga där i ett mörkt rum o lyssna på Lotta på bråkmakargatan...haha..ja...dilemma men men...



Ang mat och sånt...ja jag kämpar vidare...känner ju av rejält att jag minskat kalori intaget...och försöker röra på mig, tog en promenad förut! På den här bilden  är jag rätt schnögg tycker jag själv...dock ändå inte min målvikt där heller..ska se om jag kan rota fram en på så som jag vill väga igen...som jag vägde innan jag fick lilla tävan..

Nä jag vet jag ska inte hänga upp mig på siffror, men jag var så förbaskat nöjd med mig själv, och jag vill ha mina kläder tillbaka ffs!! De ligger och väntar!!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0