Rockdrömmar!

2011-09-13, kl 19:24:36 | Kommentarer: 3 | Direktlänk | Galenskaper


Efter att vi knaprat i oss nybaktbröd med hemgjort honungssmör och mjölk och the, så kände jag inte för att de tre små vildänglarna skulle sätta sig och glo på burken. Nej jag ville göra något mysigt.
Så satte på skivan ifrån den silvriga barnkammarboken, drog fram själva boken och så hade vi sångstund, och det var roligt, ungarna härma mig när jag gjorde tokigheter...eh ja jag hittar på lite egna rörelser och sjunger ut rejält hahaha...(mina rockdrömmar stannade just i drömmar men ibland så!! haha) Så vi har sjungt och myst och sen avslutade vi med några vaggvisor och de låg på mig och myste.

De ville inte avsluta utan ha mera, så nu ska de fica tandborstarna och kissa så ska jag borsta bissingarna och sen går vi upp och där får de välja varsinn sång!

Mysigt! Jag ville vända en halvtrist dag och det blev riktigt mysigt, men hörrni, nu  börjar de bråka...hade iof inte väntat något annat....


Den här statusen(fejjan) hade jag samma dag förra året...
♥ mina tre änglar är dom bästaste i världen trots att de kan driva mig till vansinne!!♥

Och det säger väl allt, det kan även tillämpas idag ett år senare kan man väl säga! Men jag älskar mina vildänglar!


Kommentarer
Från: Lotta Mamma Till Elvira

Haha jaa det är säkert därför hon har så hög volym på tvn på kvällarna! ^^

2011-09-13, kl 20:33:12
URL: http://morsanlotta.bogg.se
Från: Anonym

Vilken mysig mamma du är! <3 hihi

2011-09-14, kl 11:18:51
Från: mallory

Anonym: Tackar jag gör mitt bästa! :-)

2011-09-14, kl 20:09:18
URL: http://hellomallory.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0