Psykiatri

2011-09-29, kl 15:33:10 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper

Igår var jag på intervju, ett samtal,  på min blivande praktikplats. Den enda praktikplatsen där man måste träffa eleven innan och försöka göra en utvärdering om man passar där eller inte.

Snacka om att jag var nervös...fick uppsöka toalett...hm hm...yes.

Nå, jag kom dit, försökte svara så gott jag kunde på frågorna och kämpa emot min naturliga förmåga att bli röd som en tomat när jag är nervös/generad/trängd/svettig på grund av alla dessa och massa andra saker. (Får även härliga röda fläckar över hela kroppen när jag är nervös...men kinderna är som två stoppljus om det vill sig riktigt illa...)

Men jag vart bara lite röd, lite sådär så det inte är så farligt, kolla direkt när jag kom ut hahah.

Nå jag gjorde mitt bästa och blev lite grillad, men what the hey liksom, förstår att de inte kan ta in vem som helst heller på ett sånt ställe. Men de skrämde mig lite med...ihhhh....nervööööös!!!!!!!!!!

Och jag kommer få ta en härlig buss ifrån station fem i fem på morgonen...FEM I FEM, vilket innebär att jag måste ta mig dit ned också...suck. Men jag har valt detta, jag gjorde ett medvetet val, och det förundrades dom över med eftersom dom fråga se vart jag kom ifrån. Tibro?`Och du valde ändå rättspsyk i falköping?! kanske ett plus? eller tecken på galenskap?

Vilket som, han som bestämde sa att ibland var han tvungen att tänka över och överlägga, men i mitt fall var det inget att tänka över! tjohej! Godkänd!! yay!


Fick även väldigt trevlig respons från min psykiatri lärare igår med, blev faktiskt väldans glad!!!

Gjorde ett prov imorses som jag dock inte tror gick så väldans bra, hungrig som fan och trött...vaknade fem idag med!!! gahhh!!!!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0