Pigg som en mört?

2011-09-09, kl 21:03:12 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper
Skulle inte tro det du, denna veckan har jag lagt in en ny rutin för lilltäva, att hon ska försöka somna i sin säng.
Alltså inte på mig eller i andra soffan till tv.n.... mmm så jag har legat bredvid henne, snacka att man blir trött när man ligger under täcket, med en barnkropp som är varm och lyssnar på Lotta på bråkmakargatan! Gääääsp!

Och så fick jag samtal förut, ska jobba imorgon, ska bli kul! (Hoppas jag) Och väldans skönt att veta att man får bevara minnet lite, man glömmer så fort, och att lite extra pengar är aldrig fel!


Jajamen, blir nog en fullspäckad helg med andra ord, ska jobba,maka löva, plugga, och sånt...men allra viktigast pussa på ungarna såklart! Kan man inte bli mätt på! Någonsinn!!

Får se om jag piggar på mig, skulle lätt kunna gå o lägga mig alltså, är en riktig sömntuta nuförtiden! Trötterstös!



Ping pong!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0