Old times

2011-09-12, kl 21:12:44 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper

Ibland blir man lite fundersam, tänker tillbaka på saker och ting...eller man...betyder jag...jag är en grubblare, funderar och vänder saker ut och in...och ibland är det bra att inte komma ihåg...fast det kan komma tillbaka och bita dig med vassa skarpa tänder rätt i strupen när du minst anar det...då hugger det till. Ofta när du har garden nere...därför är det bättre att alltid ha den uppe...

Hösten kommer...nej den är här...för ett år sen...tänker tillbaka...mycket tankar...hur var det då? Varför blev att så åt helvete? vad gjorde jag för jävla fel?  Ibland känns det som att all skit fortsätter regna över mig...hur mycket skit ska en människa tåla? Medans andra människor glider på en räkmacka? Orättvist yes...bara o gilla läget...fuck it...tänker inte gilla något...gör som jag alltid gjort...skriker och sparkas tills jag får som jag vill...

Lycka, lugn och frid.

(I wish...)


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0