Nu kör vi!

2011-09-12, kl 18:37:47 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper

Ny vecka nya tag, jag gjorde det faktiskt, känner mig som en tönt men skit detsamma, jag gick med i viktklubb, å ena sidan känns det som ett nederlag att jag måste ha det där för att peppa mig, men sen å andra sidan vad fan, om jag kör på det eller något annat är väl oväsentligt...i dont care. Sist, innan lillan, gick jag ned 12 kilo...och det höll i sig...så varför inte? Dags o få ett ryck!

Jag behöver tappa lite kilon, av en viktigt anledning så det är inte bara oh jag vill bli smal, utan för att jag faktiskt måste, och nej egentligen behöver jag inte gå ned särskilt mycket, för att ha normal bmi, jag har väl typ två kilo tills dess, gick upp över sommarn haha...farligt att jobba på ett ställe där man fikar hela tiden!  Innan så hade jag normal bm iaf, men jag känner att jag gott kan bli väck några till eftersom jag är så kort! Och vill helst av allt vara tillbaka där jag var innan lilletjejen kom! Det är mitt dröm mål, för det var perfekt, jag vill inte vara benrangel, inte snyggt, och definitivt inte på mig. Men inte heller vantrivas...the gravkilon ska väck! Så är det! Hösten är min vän, våren är min allierade och sommarn är min fiende!

haha vitsigt?

Äh, jag fattar inte ens vad jag själv pladdrar om, ungefär som vanligt!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0