MVG...MVG....

2011-09-13, kl 17:52:57 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper


Två MVG:n idag då. Rätt nice eftersom hela denna dagen blev förstörd haha.
Satt uppe igår och skrev på två saker, la mig halv ett, bussen går sju...missade den för jag försov mig en stund...men fick skjuts ned till byn att ta nästa buss. Men dagen har gått som i en dimma.

TRÖTTSAMT att pendla med buss. Är mycket tröttare nu än när jag åkte bil till Hjo med söta Louise, sen så saknar jag henne enormt med... stort minus!

Vilken karl, han fixa deg klar så jag bara kunde stoppa in den i ugnen och färdig att äta nybakt här i kväll!
Och så kommer man hem och får hembakt pita bröd med skit gott kött som han marinerat själv o kryddat och sallad och egengjord sås! MUMS!!!

Stackars ungar som fått stå ut med min trötthet idag...men nu har de blivit lite bättre i varje fall..

Näpp ska kolla bröt i ugnen!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0