Jobb, lekland och mc

2011-09-11, kl 21:19:08 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper

Sitter just nu med svullen mage från hell, käkade avslutningsvis på MC...big no no, men kunde liksom inte låta bli, trots att magen  blir helt kokt efteråt. Jag och min mage, vi är en jävla historia för sig...jävla mage!  Nå väl.

Jobbat, de gick bra, rätt så pigg till trots, men sen på hemvägen svalnade min pigghet, for hem svettades som en gris vart sur och fick ta en dusch, ryggen värkte efter cykelturen och så fick jag i mig lite mat. Så for vi direkt till Stellas lekland. Där härjade ungarna som tokar, och föräldrarna med, i slutet var det nästan bara vi kvar, vi och våra två kompis familjer och en ensam pappa med son och en ensam pappa till med ett barn, som höll sig för sig själva, så vi härjade fritt! Gött som attans, ungarna sprang vind för våg, jag åkte som en galning och vi klättra och tjöta och busa. Helkanon!

Sen drog vi till MC, avslutade trevliga sällskapandet där,  vi tre familjer åt och tjöta men sen drog vi hem åt varsitt håll, och nu har vi nattat ungar.

För övrigt har jag världens största finne på ryggen just nu, helvete vad den pulserar!! GRRR.





PS: Den lila dinon Barney!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0