Jag= mupp

2011-09-06, kl 18:05:03 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper


Fatta att man känner sig som en dåre när man kommer på sig själv gåendes mitt i stan (Skövde city) mimandes till nån låt som surrar i mobilen och skosnörena på ena skon har gått upp och fladdrar all vindens väg. Just då kände jag mig jävligt muppig. (Och då var jag på väg till socialpsykiatrin...lite ironiskt...)

Likaså när jag cacha lite idag, eller rättare sagt försökte, men det var verkligen folk på varenda altan, fönsterbleck eller trapp och ögna hela tiden! Jag kände mig utstirrad...försökte få med barnen men de var måttligt intresserade må jag säga....satan i gatan...

Haft en helt ok dag annars...tog en senare buss, för jag började inte lika tidigt idag. Rätt skönt men då var hälften av familjen vaken och de gjorde mig sen, bättre när alla sover, då kan jag utföra mina ritualer ifred, typ stå vid diskbänken och fixa min magmedicin och mina vitaminer...(Känns precis som i somras på äldreboendet!! )
Kan lika gärna konstatera att det går utför...jisses...




I miss my long hair...and maybe the colour too...awww...

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0