Hit me!

2011-09-08, kl 18:20:40 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper


Alltså, jag har varit ute och rastat barnen nu, rätt bra grejj, de får frisk luft, de får leka av sig och somnar goare på kvällen...riktigt fint de, helst ska de röjja så att de blir svettiga liksom!!

Skämt och sido, jag förespråkar motion och frisk luft, både för liten och stor, jädrar vad det är gött! Jag mår mycket bättre av frisk luft och lite rörelse, blir tokig om jag inte får det på en dag. Att gå en liten promenad med ungarna är skillnad på att stressa till och från bussen liksom.

Och lilleman har återupptagit sitt cyklande! Han lärde sig i början av sommaren, en bit cykla han vingligt, men sen vägra han att ens se åt cykeln! Men igår pressa jag han lite efter en sommar av vägrande liksom, men nu var vi hos vänner och sen så muta jag lite haha...och idag har han cyklat!!! Perfekt!! Så glad, för det kommer bli lättare att gå om han kan cykla istället för att gå, det är inte lika jobbigt och går lite snabbare !! Jippi!!

Japp, var på studiebesök i skolan idag på ett behandlingshem för familjer, verkar bra men vi har ju ingen chans att jobba där så förstår inte riktigt vitsen...men men.

Jag dör om jag inte får min praktik jag vill ha! Då kommer jag fan riva himmel och jord.  Appropå...

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0