Hemska tanke!

2011-09-14, kl 21:30:25 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Galenskaper

Satt och funderade lite...jag får ont i arslet när jag sitter vid datorn för länge...dont mind my eyes or my pain in my fingers...

Men så fundera jag...vad ska jag göra, och sen tog en hemsk tanke över min hjärna...OM jag sitter för mycket framför datorn... BLIR mitt arsle platt då? plattas det ut? eller in?

Det är något jag fruktar, för det är fruktansvärt oattraktivt enligt mig...nej jag glor inte på andras arslen men jag vill inte ha platt röv!

Jag blir lite orolig.....


Kommentarer
Från: Julia Lahti

Hehe dom finns på IKEA för 300kr bara ;) Har du bloglovin? Skaa vi följa varandra i så fall ? :D

2011-09-14, kl 23:05:55
URL: http://julialahti.blogg.se/
Från: San

hahaha.. det har du rätt i.. man kanske får en platt röv.. :S usch! kanske hjälper att sitta på en pilatesboll istället för en stol. blir lite mer stötdämpning liksom :D

2011-09-15, kl 14:55:02
URL: http://sanz.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0