Fredagsmys

2011-09-02, kl 21:32:55 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper

Idag har vi haft fredagsmys på hög nivå, det enda som saknades vart min kille som åkte till en kompis för att sova över, stora grabben nu, han går ju i andre klass! Jisses, borta en kväll o natt och det är ändå tomt!

Då skulle jag bara veta hur det är för andra som måste vara utan sitt älskade barn längre tid!!!

Men lilldamen som fyller år, fick bestämma vad som skulle smaskas på, det blev sånna där hjärtan med ostsmak, och ostbågar, vi hade lite godis och jag poppade popcorn, vi köpte läsk men jag hällde upp vatten istället, blev så mycket sött ändå hela dagen. och lite vindruvor för att väga upp lite grann! Men de gick åt de med!

Sen hörde jag med gummans bästa vän och den tillhörande galna morsan om de ville komma över på myset, de ville de så vi alla satte oss, jag och lilleman och lilltäva och bästisen och morsan och glodde på pippi på rymmen som lilltävan fått idag! Älskar pippi...på mer än ett sätt...den kan vara rolig för barn och för vuxna...

Det var supermysigt, de två töserna röjjde dock som galningar men titta till på tvn ibland. Och vi glodde som galningar. Och moffade med...jisses.

Gubben är lite sjuker och slutade tidigt och skrämde slaget på mig lite när han smög in där när vi var i högform och skämta om snusk haha.

Nu har de två små änglarna somnat och jag hoppas min tredje stora prins har det bra han med.

Imorn blir det barnkalajs! Tjohej!

galenskaper1

haha slänger helt random in en bild på min galna kusin!! tjohej! (hoppas inte hon ser för hon lär inte gillat!)

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0