Från hundra till noll

2011-09-05, kl 21:32:11 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper

Jädrar vilken energi jag hade i eftermiddags, annars efter varje skoldag nu har jag kommit hem, och varit tvungen att ta en lur...hur fånigt det än låter....25 bast och måste sova en stund på dagen...jävla fjolleri. I know.

Men idag hade jag energi, jag dammsög och jag härjade, lagade mat och dona...men sen någonstans mellan bolibompa och läggning började huvet stänga ned bit för bit.....nu är jag på autopilot och undrar när lägdax är? Det värsta av allt är att jag egentligen är i behov av att plugga...men jag orkar inte! Gah....

Får se om jag kan pigga på mig...och dessutom har jag fortfarande ont i magen...inte kul..dumt med lök.

Nä ska se vad som kommer göras...tjingelingsan


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0