Fint ska de va!

2011-09-30, kl 17:31:04 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper


Saknar redan mina ungar...jag är så fjantig. De har åkt för typ mindre än en timme sen. Men jag älskar dem och vill ha dem hos mig hela tiden ju!! Ge mig mina ungar, finns inget bättre!

Dock, ska det bli skojj att gå på konsert! Rooooligt. Vad ska man ha på sig när man är en mens/förkyld/pms monster? Något bekvämt, är inte sugen på att piffa till mig alls faktiskt...och är redan trött...haha.

Ska man ta en flarre vin? Njaaa...får se hur det blir på den fronten...kunde vara kul. Kunde vara kul utan. Se vart de lider....har ju gett bort allt rötjut iaf...gillart inte...vitt ska de va! Fint ska de va! haha, nej men ärligt, får migrän av rötjut, plus att jag får kräksmak i munnen. Dock inget som hindrade mig förr i världen, näpp, sköljde ned det mesta, samt blandade hej vilt!

Mäsk, vidrigaste som finns att dricka, gärna med typ slemm i som flyter ovanpå. Div spritsorter utan slödryck, HB, gärna med nån äcklig dricka i som typ festis...haha.  Whiskey...blärk. Ja massa äckel, och öl, öl öl som jag inte ens tål.


(Mäsk....blä)

Nå idag har jag mer sofistikerad smak, och dricker mycket mer sällan, nån gång om året, ibland kan jag sträcka mig till några ggr om året. Förra hösten lekte jag partybrutta men det sluta inte så bra så fuck it.

Näää, helt ärligt, om jag ska dricka, då dricker jag inte typ ett glas vin för att det är gott, ska man dricka ska det vara för att bli berusad, inte för full, men det ska ju vara för att släppa hämmningarna o så vidare, inte för att ja tycker de e gott direkt...näpp...så smaken är som baken...delad haha.

Dock håller jag mig helst bort ifrån sånt som är hemmagjort eller hemblandad mix man snott av päronen, för idag kan jag köpa egen skit! Tjohej!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0