Det viner utanför

2011-09-06, kl 20:49:18 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper

Det är riktigt mörkt...det blåser och regnar kusligt utanför...nu är det höst....höst innebär lite mer ångest för mig eftersom jag alltid är ensam på kvällarna och blir lita paranoid ibland...ibland skulle det vara skönt med en stor hund som kunde skydda mig...eller en karl som är hemma kvällstid liksom.

Jag tänkte mig kolla på en film...men vette sjutton...det är inte så hett att glo på film ensam faktiskt...och dessutom är jag sugen på godis och det finns inget...och jag ska ändå inte ha skiten. Jag borde plugga, men har ont som fan i jävla visdomständer...det sa pang och så hade jag ont i dem jävlarna igen.

I know, i should take them out and burn them...men jag tycker det känns läskigt...nej nu är det för mörkt ikring mig...måste tända lite lampor!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0