Constant hunger!

2011-09-07, kl 20:59:42 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper

Alltså idag har varit en knepig dag, gjorde som vanligt idag när jag gick upp, tog en shake, orkar sällan äta mer än så direkt när jag vaknar. Sen drog jag till buss och allt sånt, brukar klara mig till frukost rasten med att äta, men idag vart jag hungrig direkt när jag kom till skolan, och tog en macka , men sen så jädrar vad hungrig jag var igen efter en stund, magen kurra högljutt under föreläsningen! Jädrans pinsamt!

Var tvungen att handla på pressbyrån, och i vanliga fall hade jag stått mig länge på skiten, men när jag kom hem vart jag ändå hungri, och sen så kvällsmaten hemma hos vännerna smäckte jag som en galning...gött var det också.

Men jäklar är hungrig IGEN! Så hungrig liksom...inte sugen utan de kurrar o har sig...jäkla mage...hoppas de blir som vanligt imorn!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0