Ups and downs

2011-10-28, kl 18:59:30 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper

De går väldigt upp och ned just nu, jag VILL INTE sluta min praktik, får faktiskt ångest av tanken, för jag VILL vara kvar. Jag vill INTE tillbaka till skolan. Orka mer skola? TRÅKIGT. Inte alls sugen på det.

Och jag funderar lite på, om jag inte får jobba på min praktik kommer jag ju inte träffa alla underbara människor igen...vad fan liksom, det vill jag ju inte...det känns som att jag vill vara kvar och fortsätta träffa patienterna, hjälpa och stötta och följa med på vägen liksom, och särskilt en, vi har fått så bra kontakt, kunde aldrig föreställa mig att vi skulle ha sån bra connection liksom....gahh! Det gör mig lite stollig för jag vill ju vara med, jag vill vara med...haha som en unge som inte får sitt lördagsgodis eller inte får vara med och leka!!

Nåväl, på praktiken är allt underbart, sen på hemvägen börjar jag tänka på att det snart är slut och blir ledsen istället....gah!!!!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0