Tröttapa

2011-10-12, kl 21:56:31 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper

Trött som en gnu. Man blir visst lite seg av att pendla! Seg av att använda hjärncellerna till något som är mer än att typ ligga o glo på tv. Och dessutom vill jag inte åka imorgon, vill vara med ungarna, kändes som vi inte hann mysa något idag...

De lekte direkt med kompisar när jag kom hem och sen var det bums i säng för klockan sprang iväg efter vi duschat, och ledsamheter med lilldamen...och trött mamma inte en bra kombination kan jag säga...lillegumman.
Men vi myste o pussades allihop innan de skulle sova...det är det som ger mig kraften att orka...mina små goa underbara fina gryn!

Usch obehagligt när det blir konstigheter, det sätter sig lite som en överhängande nedstämmare kan jag ju säga.

Men hoppsan där blev det väsen igen...suck....


Orkar inte...nu går jag till sängs!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0