Tårtkalas!

2011-10-20, kl 17:41:32 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper
Vi har varit på tårtkalas! Kom på förut vid två tiden ungefär att vi var bjudna på tårtkalas i kyrkis...haha...bra koll man har på saker och ting va? (Jag vill ha en enorm tavla att skriva upp allt komihåg på men det tar sin lilla tid för någon...nämner inga namn skulle ju prompt göra den själv!) Well vi fick fart och jag behövde duscha...för jag tränade på min alldeles egna crosstrainer!! Fy farao va skön den var!!!

Härligt, nåväl hann med tvätteri och allmänt plock här hemma och en liten middagslur...under täcke...frös något å förbenat!

Och sen skjutsa gubben alltså oss till kyrkis, ja lilleman var där redan innan de skulle ju fixa o dona inför kalajset!
Vi kom dit och vänta ett slag innan de bjöd in oss, mumsade tårta och drack lite kaffe och ungarna mös.

Ärligt, jag älskar kyrkor, jag älskar stämmningen love love love..., men det gjorde mig på gott humör, tårtan och kyrkan haha...så mysigt!! Och få se o busa lite med ungarna...myselipys!!

Så idag har jag firat min lediga dag med, julklappsshopping! var rea på leksaker och filmer så passade på att vara ute i god tid för första gången i mitt liv hahha, men dock är det väl inte färdig shoppat men fan en bra början måste jag säga, och sen hem igen och tränade! Duktigt! Och tårtkalas !

Gubben är krasslig så han kommer tidigt hem ikväll...trevligt med tanke på att jag gör fre lör, sön o mån och ev tis och alla andra dagar...för nästa helg åker vi på mini semester!! Yay!!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0