Rain day

2011-10-06, kl 15:33:00 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper

Jag hoppas regnet ger med sig. Jag hoppas solen kommer fram...nu är jag på praktiken och detta är ett förinställt inlägg...märkt att om jag inte bloggar så får jag inga besökare...woot? Förstår inte sambandet...haha.

Nä men idag torsdag jobbar jag kväll, imorgon är det dagpass och lördag kväll och söndag dag. Nästa vecka skulle jag vara ledig massor istället...så kanske kan jobba in nån dag eller så...who knows? Kan ju alltid fråga.

Nästan jobbigt att va borta en dag, liksom inte kommit in i det än...på två dagar hhaha. Jag vill komma in i det direkt och kunna allt såklart...gillar inte att vara bortkommen och behöva fråga tusen ggr...grrr....men iof bättre som elev än om man ska jobba ny på ett ställe direkt..det är jobbigt! För nu har jag ju inget direkt ansvar och har faktiskt mer än två dagar att lära mig på. Sådet så..men prestationsångest? Viljan att vara bra nog direkt liksom, och viljan att inte göra något galet!


Nå får väl se hur de går...mycket intryck, mycket att hålla reda på, och mycket tankar!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0