Prickig korv

2011-10-05, kl 15:07:58 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper
Känner mig lite som en prickig korv i fejset...kan liksom inte låta bli att klämma minsta lilla lilla anstymmelse till någon slags acne eller annat som kan likna det typ ofärgade leverfläckar...kan man hålla på med ett tag.

Men som jag sa förut idag, min Acne får mig att känna mig ungdomlig...så jag är glad för min Acne mohaha.
Lite tonårsaktigt!

Sen att jag river mig själv med naglarna i ansiktet, vaknar av att jag blöder i pannan är ju en annan sak...hahah fick klippa naglarna så jag inte skadar mig i sömnen! Gjort de två ggr...hahah...jävla hittepå!

Om någon skulle inspektera mig nu...utan kläder framför allt...ser jag misshandlad ut, dels pga av mina härliga rivsår i fejset...prickig korv locken är ju där nu när jag klämt sönder mig...haha. Också snyggt.

Jag har blåmärken på benen och höften  sen konserten, och jag slog i armbågen...så jävla illa alltså kunde inte böja den utan att ögona tårades på hela kvällen i måndags kväll...snyggt som fan. Knäna har små blåmärken...men dem vette sjutton vart de kommer ifrån, har nästan alltid blåmärken någonstans...ja just de ja har blåmärken på vänstra överarmen med!!

My look for this month, misshandlad tonåring med acne? Sweet !


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0