Not a good day

2011-10-21, kl 16:40:51 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper
Usch idag är ingen vidare dag...vet inte vad som hände...vaknade lite tidigare än klockan ringde alltså innan tio i fem. Märkte av att jag drömt mardröm. En riktigt äcklig sådann. Sen upp tio över fem, göra sig i ordning, dra till buss o tåg o sen buss igen i vanlig ordning.

Hamna ju såklart på praktiken, det började bra, hjälpte till, gemensamm frukost me personal och patienter, myspys, och sen gympa som var roligt! Innebandy men jag är inget vidare på det. Nåväl, sen upp igen och spelade yatzy som flera blanda sig i :-)
Kul och mysigt. Men sen började jag må knas, huvudet sprängde, ögonen kändes som att de skulle explodera...och jag fick lätt illamående...och ont i magen...

Fick tablett och sen sa nån åt mig att lägga mig o vila...kändes ju knäppt, men jag gjorde  de, blev lite bättre men var helt darrig...fan läskigt och ögonen bara pulsera...

Well fick ta tåget hem, och åt hemma mår knepigt men skönt o ligga ned...

Samtidigt som tankarna bubblar över, funderingar hit och dit och obehagskänslor...wtf? förstår inget...det bara väller fram...obehagliga tankar/minnen och mycket mardrömmar nu det sista...och fick nästan en PÅ när jag mådde dåligt där borta idag...kändes så jävla dumt...patienter och personal brydde sig men jag kände mig som en fet jävla loser...och ville bara hem o gråta...inte gråtit men nära på nu när jag tänker på det...

Vad händer eller? Fundera på om det är påfrestningen på mitt psyke? Jag trivs, men jag är ju en grubblare, och en lagrare, och empatiskt...lägger jag på mig för mycket? Funderar för mycket? Får för lite svar?  nej jag vet inte...eller så har jag helt enkelt sovit för dåligt...


I`ll be back...

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0