My day!

2011-10-26, kl 20:30:00 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper

Idag har jag varit ledig, jag drog me la familia till fralla för alla, träffa en kompis med unge och vi käkade o lekte lite grann.

Drog till Njuta och köpte en present och Macarones, (Som va rätt lama) Drog vidare till ovannämnda kompis och där käkade vi lunch och jag vila en stund pga av huvudvärk.  Drack lite the, snacka , kasta boll, och hängde.

Hemåt och där stod Kissen och väntade redan och var redo för att komma in o röjja, hon och kattungen. Ungarna dansa lite men vi fikade rätt snabbt. Sen glodde de på film och lekte omvartannat, jag och Kissen vi glodde på bloggar, snattra och fnattra, lyssna på sköna låtar och va allmänt tuffa. Flams och trams kan man väl säga. As usual.

Tog till en lätt kvällis...vart lite seg så blev enkelt. Sen glodde ungarna lite på bolli, och Kissen och kattungen drog hemåt för kattungen vart tröttfis.  Min lilla täva vart med trött och somnade på soffan framför bolibompa!

Jag har liksom bytt om...till träningskläder...tanken var god...men är inte sugen överhuvudtaget måste jag säga...

Får se om jag orkar resa på ÄRSLET eller inte...mår bra möe bättre när jag är i form måste jag ändå säga...redan piggare trots att jag skärpte mig rätt nyligen liksom....well...


Training time!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0