Lite efter...

2011-10-20, kl 13:08:33 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper


Alltså tänkte mig att jag skulle ringa en rörmokare och fixa den där förbannade lilltoaletten nån gång.
Det är verkligen otroligt jobbigt att den inte fungerar längre, två toaletter är ett måste i ett hus där alla blir sketnödiga samtidigt!

Det som har hänt...mamma var barnvakt...lillan bajjade på toan, vi hade en sån där dofta gott plastmojäng, och den trilla i och mamma spolade men märkte tydligen inte att den följde med...medans lilltäva gjorde de och sa det...
Ja och sen dagen efter visste jag inget, och helt plötsligt är de...ja...blä i toan och de går liksom inte att fixa på egen hand...så dags att ringa,  men sökte och fattar inget...men men kanske bättre o köra oldschool? TELEFONKATALOGEN! haha... maybe...

Eller så börjar jag tänka på rörmokare och spelar lite supermario istället? Det borde väl funka?


Den enda rörmokaren jag känner till!

Men jag tror inte han kan fixa dasset! Tyvärr!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0