Kewl!

2011-10-02, kl 20:32:07 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper

Jao, jag har ju som sagt kramat Hjalmar och Heavy, sweet as hell.  Så jag är lite coolare nu än vad jag var innan jag hade kramat dem, det bestämmer jag så det så.

Själva konserten var trevlig och Mimikry är alltid bra. Gilla inte publiken som kasta öl och ölflaskor och typ slogs o nöps o fan o hans moster...helt manglad....människor som inte förstått vad röjja är...

Yao, sweet.

Men helgen har vi tillbringat annars i L-dala, där vi har tagit de allmänt lugnt och softat. Igår spela vi sällskapsspel...då kommer hornen fram tydligen...haha.

Idag hade vi kalajs för lillemannen som fyllde fem i veckan, vi tog de i L-dale, smidigare så, slapp vi stressa hem. Kom hem nu i kväller då två av tre ungar somnade i bilen.


Ja imorgon börjar min praktikplats...inte så sugen..mest nervös faktiskt!! Får se hur det blir...men...jobbigt att åka tåg själv...jag kommer ju fan gå på fel å åka till Stockholm eller nåt. Läskigt! Jag behöver en människa som följer med mig på tåget o håller min hand haha


För övrigt har jag fullt med blåmärken öve hela kroppen, jag slog i svanskotan på Mimikry tack vare nått jävla krockmongo...men...jag sket i det, fick föresten lite hjälp upp som tur var.
Ja blåmärken över hela kroppen, jag har rivit mig själv  pannan i sömnen, samt på konserten på hakan, antingen jag eller nån annan...ser faktiskt rätt skadat ut...haha.

Och svanskotan..shit...fick köpa Voltaren kräm...de hjälper lite faktiskt...men ajj ajja jjjjjjj



nej nu ska jag göra något...kolla på nått kanske...så jag kan sova...så jag kan praktikplatsa imorn...gahhh!

Rättspsyk!!



Once again bara för dem är så grymma

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0