Insåg nog inte

2011-10-12, kl 17:52:21 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Galenskaper
vad jag gjorde när jag skrev mitt inlägg häromdagen.

Men kan ju dela med mig så här, att jag totalt missuppfattat relationer. Och jag kan säga att jag är inte sugen på skitsnack, ihopgaddning, onda blickar på stan osv osv. Inte en fucking chans. Jag har hållt om ryggen, försökt finnas till trots att livet väljer olika vägar.

Missförstånd är den största anledningen till bråk. Face it. Men man kan aldrig lösa något med silent treatmeant heller.

Jag skulle kunnat försökt tala ut, diskutera, men får man inget svar, då är det fan inte lätt.  Sorry jag har inte orken till drama, till att springa efter. Vill inte bråka med någon...suck...

Kärleken försvinner ju inte på två sekunder direkt, men orken kan fanimej göra det.




Klart jag inte slutar bry mig, inte om människor som betytt väldans mycket. Men energin väljer jag att lägga på annat. Jag kan inte desperat försöka fånga halmstrån.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0