God morning!

2011-10-12, kl 05:38:04 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Galenskaper

Ja här sitter jag, ska strax kleta på lite smink, har packat lunchen, och lite gympa kläder...hujedamig. Gympa liksom med praktiken? haha, det kan bli kul...och jobbigt...och är inte överförtjust i sånt...men men...lets do it!

Fullt upp med praktiken, hinner knappt vara hemma, kväll igår, dag idag och imorgon, sen ledig yay! SKÖNT!!

Men jag trivs på praktiken, höll på att missa mitt tåg igår för det var så  gemytligt så det så.
Många frågar om jag är rädd, inte ett dugg kan jag säga och har aldrig varit det heller, ska jag vara rädd? Är väl skadad kanske...jag vet inte. Men det är svårt att föreställa sig hur det är....men nu vet jag.

Jajamen, jag ska iväg nu med fem i sex bussen, tur att den går härifrån så jag slipper gå ned till byn!

Mitt cykellås är apstört! Det går inte få upp, utanför ica igår bestämde det sig nämnligen! Så min kära morfar hämtade mig vid bussen kl tio igår kväll! Tack kära morfar!!! Så slapp jag gå hem och mamma kunde åka med han hem! TACK!!

Funderar på mitt blogginlägg som upprörde några, en del blev sura andra fick dåligt samvete. Jag menade inte så, det var mest funderingar och jag menade inte att få någon att tro att de inte var värda att behålla, men livet har sin gång, man går ifrån varandra och det är ju så. Och det klart jag blir ledsen om man förlorar någon man tycker om? Eller?

Jag var inte ute efter antingen det ena eller det andra, jag tycker jag är berättigad till att ha mina känslor, o få ventilera i min blogg? Diskussioner är klart man kan starta eller frågeställningar, men att jag inte ens får förklara mig...nej det är bara fånigt och barnsligt...och dessutom ska jag förklara något som inte handlar om den som tar åt sig? Äsch det blir bara konstlat och knepigt hur jag än gör.

Jaja, need to run!

Kommentarer
Från: Virvelvindan

Tråkigt med folk som missuppfattar. Är väl bättre att de frågar dig rakt ut om de känner sig träffade?



Roligt att du verkar trivas på praktiken. Ska till Falköping nästa vecka så om du är där samtidigt kanske vi kan ta en fika/lunch ihop? Kram

2011-10-12, kl 06:38:10
URL: http://diagnosfamiljen.wordpress.com

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0